Mys-pys dag!

Ikvällen igår avslutades helt kanon och starten på denna dagen va ännu bättre. Finns inget bättre än att vakna till av att en ur-mysig människa kryper tätt intill en och lägger armen om en.

Sen när han lämnats av vid tåget möte jag upp Malin och jar umgåtts med henne i ungefär 5 timmar. Nu sitter jag hemma och ska plugga lite sen ska jag hem till Malin igen ikväll och mysa med henne och hennes karl! Livet är bra just nu. Jag menar hur kan en dag vara dålig när jag vaknar bredvid en mysig människa, umgås med hur goa människor som helst, ätit kinamat och vädret är allmänt skönt. Okej de där tre energidryckerna jag fått i mig under de senaste två timmarna kanske bidrar liiiiiite!

//Hon som återigen funnit känslan av att allt kommer att ordna sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark