Lång och hektisk dag!

Idag har det varit mycket pågång!
Först psykologen imorse, idag rotade hon i mina känslor till mig själv. Inte alls kul kan jag försäkra er, men det blir bra. Det SKA bli bra!

Sen blev det en tur till skolan med Sara.

Sen hem och äta lite. Och nu har jag diskat undan det gigantiska berg som bildats hos mig. Ska städa, dammsuga och byta sängkläder för ikväll får jag fint besök!

Och på tal om hektiska dagar. Imorgon efter att mitt besök har begett sig ska jag möta upp Malin och hämta en cykel. Sen ska vi ut med Zeke och efter det ska jag följa med henne och storhandla. Sen raka vägen hem och plugga! Imorgon måste jag verkligen, inga undanflykter!

//Hon som borde dammsuga så hon kan njuta av vädret sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark