Landsarkivet!

Idag sticker jag och Sara till Landsarkivet i Lund för att leta fakta till vår kandidatuppsats. Ska faktiskt bli rätt spännande måste jag säga. Väder är fint och jag har bestämt mig för att cykla till tåget, ska försöka ta alla tillfällen jag kan till motion istället för att sitta på bussen och tjocka mig.

och på tal om att tjocka sig så är min mat i princip slut, måste verkligen handla men det är så trååååkigt att lägga pengar på mat. Vill inte! Aja får se vad jag kan skrapa fram, kanske klarar mig med att inte handla förrän senare i veckan!

Nä nu ska jag göra mig i ordning och försöka bli kvitt den jobbiga känslan som infunnit sig i kroppen sedan jag vaknade. I'm taking controll over my life! Hjärnspöken - be gone!

//Hon som tänker för mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark