Läkarbesök..

.. om två timmar då. Är inte direkt nervös denna gången faktiskt. Det som ska diskuteras är mina tabletter och få utskriver mer. dock ska jag säga till att jag inte vill ha de där "sov"-tabletterna mer för min psykolog tycker jag ska va försiktig med dem då de kan va beroendeframkallande. Så vill bara ha antideppen. Sover ändå lika dåligt ändå fast jag har de andraa tabletterna så det är inte direkt någon förlust.

Sen blir det lite plugg och städning idag. Måste fest-säkra min lägenhet känner jag. Och ikväll ska det tvättas. tycker det är rätt mysigt att tvätta men jag hatar att behöva lägga in tvätten i garderoberna efteråt. det finns ingen plats!

Men men det känns som en bra dag idag, vikten går åt rätt håll, har söta vänner och et har dykt upp ett nytt ansikte i mitt liv som passar väldigt bra där. Och för övrigt är Ö&B bäst! Köpte två flaskor balsam, en flaska schampo och två flaskor sköljmedel igår för 50 kr. Inte helt fel det där inte!

Nä nu borde jag äta frukost, inte för att det finns något att äta hemma hos mig direkt men får väl använda fantasin lite!

//Hon som borde handla hem mat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark