Jag blir så..

.. trött!!
Vad är det för jävla stad jag bor i?! För några dagar sen var det skottlossning, i förrgår knivskars en människa och natten till idag mördades en 19 årig tjej. Egentligen är detta vardagsmat när man bor i Landskrona. Det händer så ofta att man knappt reagerar på det längre. Men denna gången var det annorlunda.

Tjejen som mördades igår, mördades utanför huset bredvid huset jag bor i! Hon mördades 10 meter från där jag bor. Hon mördades 2 timmar efter att jag precis cyklat där hon miste livet.

Det är läskigt, man är van vid att se alla sådana löpsedlar men det brukar alltid hända på avstånd från en, tills nu.. Nu hände det på min adress.

Sjuka jävla stad skaffa er ett liv och börja använda ord istället för våld!

//Hon som försöker undvika media utanför



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark