Händig kvinna of doom!

Idag har jag varit på Väla, Ikea och Biltema med mina systrar. Hade presentkort på Väla plus att om man hade H&M's app i mobilen fick man 20% rabatt på dyraste plagget. Passade på att köpa ett par lite mjukare byxor att ha till sommaren där inne. Sen köpte jag ett lite sötare linne och ett par leggings inne på Gina Tricot. Fick lägga till 58 kr extra inne på Gina men allt annat täckte rabatten och presentkortet, så 58 kr för tre plagg känns bra!

Inne på Väla köpte jag en skärbräda, ett knivställ + tre knivar i olika storlek, en stekpanna, ett lakan, fyra små skålar, 16 bestick, ett kit med saker för att hänga upp tavlor och en skohylla. det gick på 300 kr. Jag ÄLSKAR Ikea!

På Biltema blev det två cykeldäck + två slangar till däcken, en cykelkorg och ett cykellås för 240 kr.

Totalt har jag spenderat 594 kr. Maxgränsen för vad jag fick spendera var 600 kr. Helt underbar! Och då köpte jag ändå lite mer än vad som var tänkt!

Har nu spenderat en timme med att hänga upp tavlor och sådant så i nästa inlägg får ni se lite bilder på hur det blev tänkte jag!

Nä nu ska jag äta, inte ätit sedan 10 i förmiddags!

//Hon som måste äta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark