För i hela helvete..

.. vad hemska bilderna från igår är FUUUUUUUUUULA! Jag dör av skratt här!
Om vi säger såhär, det syns mer än väl på bilderna att vi är allmänt fulla, främst jag! Finns lite väl många bilder på mig när jag hoppar runt till Aqua. Tack för den Malin, tur att det är min kamera så jag kan gömma de bilderna från resten av världen ;)

Men några bra faktiskt fina så slänger upp några här nedanför!


Såhär började kvällen och det satte temat för resten av kvällen och natten fuckin' crazy!


Såhär chokad blev jag av hela rump-insidenten!


Utspårningen spred sig sakta runt bordet!


Malin var mest söt!


Sen mystes det!


Sen slog galenskapen till igen!


Jag trillade - precis som vanligt när jag dricker! Men det stoppade inte mig från att fortsätta vråla med i en Aqua låt!


Pojkarna myste också på sitt manliga sätt!


Sen bev det ytterligare mys..


.. och ännu mer mys!


Sen var det dags för krogen och då fick kameran inte följa med!

//Hon som får ha fest snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark