Dålig uppdatering..

.. nu under helgen men det är ändå mindre läsare så tror inte det gör sådär super mycket.
Kan uppdatera er om att jag knappt varit hemma alls nu i helgen. I fredags stack jag hemifrån vid halv tio. Ner till Malin. Umgicks med henne till 14 tiden. Sen var jag hemma till 17.30 innan jag stack ner till Malin igen. Förfestade med henne och Anders (hennes pojkvän för er som inte vet det) och sen drog vi ut på krogen i HBG.

I lördags vaknade jag vid halv tolv och vid 13-tiden satte jag mig på bussen ner i stan för att sen sätta mig på 132 hem till mamma, pappa, systrarna och Tazze-man. Kom hem vid halt tolv på natten.

Idag har jag städat och suttit framför tv. Och nu ikväll har jag varit hos Malin igen och varit ute på en runda med Malin, Anders och hundarna och bara snackat skit.

Imorgon ska jag hänga med dem igen, och mysa lite valborg på kvällen. Annars har jag inget planerat alls. Borde göra något vettigt också. Får väl hoppas på fint väder så jag kan gå ut och power walka lite. Borde försöka komma iväg och handla lite också.

Tisdagen ska enbart ägnas åt uppsatsskrivande.

Onsdag morgon kommer en kill-kompis över vid 10-tiden med frukost och vid 14 ska jag vara hos psykologen igen.

Torsdag blir det skolan med Sara och skriva uppsats och sen ha ett handledarmöte vid 14-tiden.

Och kommande helg vet jag inte hur den ser ut än. Hoppas även på trevligt besök från norrut, vi får se när ett sådant besök planeras in!

//Hon som har många järn i elden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark