Dagens inköp!

Här kommer dagens inköp förutom ett par svarta leggings och ett helt vitt lakan. Tänkte att det vet ni hur det ser ut redan!


Biltema inköpten: Två däck + slang, ett lås och en korg. Nu jäklar ska det börja cyklas!


Ikea inköp: ett skoställ..


.. en teflonpanna, knivställ + tre knivar, skärbräda, fyra skålar och 16 bestick! (Fotade inte heller tavel-upphägningskitet.)


Och så dags kläd-imköp på Väla. Ett par svarta mjuka piratbyxor nu till sommaren och ett galet sött linne i vitt och marinblått.

Sen kom jag på att jag glömde fota min älskade klocka som jag även fått upp på väggen idag:

Haft den i snart tre år och äntligen fick den komma upp på en vägg!

//Hon som nu är trött efter en fartfulld dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark