Dagens för- och nackdelar!

Nackdelar:
* Äckliga falska och otrevliga människor
* Krånglande mage
* Förkylningsblåsor på tungan
* Får inte upp korken på en flaska hur mycket jag än försöker (och jag är den alla brukar gnälla på spänner korkar för hårt utan att jag själv tycker det).

Fördelar:
* Min medicin är lagom billig
* En välbehövlig komplimang från rätt person
* Inspanad av en snygg polis
* Psykologen imorgonbitti
* Hem till familjen imorgon och fira pappa med tårta
* Den otroligt goda saften i mitt kylskåp


Antar att det är nu jag ska välja att se den här dagen som positiv trots allt.. Aja lite The Big Bang Theory så ska det nog gå.

//Hon som blir så besviken på vissa människor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark