Chris Rea..

.. och plugg. Inte helt fel en onsdagseftermiddag faktiskt. Chris Rea är pappas fel att jag älskar. Vi lyssnade alltid på hans musik när vi grillade hemma när vi var mindre. men ack så mysig röst gubben har!

Idag har jag varit i skolan, fått lagat min cykel för ynka 150 kr. Ny kedja, ditsättning av kedja och fix av växlarna, fick dessutom trevligt sällskap medan jag väntade av en kille jag har gemensamma vänner med som jobbade där.

Jag har även lagat mat och nu sitter jag och pluggar. 1 timme avklarad bara lite kvar nu innan jag kan krypa ner i soffan och titta på "min pappa är bäst" klockan 20 och sen "Greys anatomy" klockan 21.

Imorgon blir det plugg, träning (om vädret tillåter) och kanske hjälpa mamma och pappa att flytta det sista i farmors lägenhet.

På fredag blir det doktors besök i stället för jobb intervju eftersom jag redan fått ett jobb och verkligen inte kan missa det doktorsbesöket. Sen blir det hem och tvätta så man har något att ha på sig på inflyttningsmyset/utgången på lördag.

På lördag blir det som sagt pary men det ska även städas och pluggas.

På söndag ska det pluggas ännu mer och ska även med på en visning på en lägenhet!

En fullspäckad vecka återigen. Kanske skönt det där!

Nä om man skulle återgå till skrivandet så jag kan sms med trevliga människor sedan!

//Hon som diggar gubb-musik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark