Böcker och kärlek!

Finns få saker som ger mig ett sånt lugn som att fastna i en bra bok och glöma bort omvärlden. Tyvärr har jag inte haft tid eller ork att sätta mig in i särksilt många böcker de senaste tre åren på grund av min utbildning. Har helt enkelt inte haft tid eller orkat sätta mig med en vanlig bok när det är så mycket kurslitteratur som ska läsas. Men igår tömde vi i familjen ur farmors lägenhet och det slutade med att jag tog med mig runt 75 böcker hem, vilket resulterade i att jag nu har 215 böcker lite drygt hemma. Platsbrist ja! Men nu är skolan snart äntligen slut och gah vad det ska läsas då! LÄNGTAR!


En bokhylla till skulle inte varit fel!

och så till kärleks-biten: Jag har varit hemma hos mamma och pappa lördag till söndag. Hur mysigt som helst med massa god mat och skratt. Saknar min familj lite måste jag säga. Fick med mig lite kläder och annat smått och gott också. Och ytterligare en tavla. Det finns två stycken av den i hela världen. Den ena har mamma och pappa och den som jag nu fått har farmor och farfar haft.


En väldigt liten Katarina som äter glass med fingrarna. Den fick hänga i mitt kök, kände att den gjorde sig all sin rätt där.

Nästa inlägg kommer handla om lilla Tazze-man känner jag!

//Hon som kanske ska resa sig från golvet till soffan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark