Blä!

På grund av alldeles för dålig kost under en månads tid har jag gått upp lite av det jag hade gått ner. Känns sådär lagom kul när man redan mår dåligt över hur man ser ut.

Aja förra måndagen började jag brukar allvar igen i alla fall och har endast fuskat en dag av det. Nu måste jag bara se till att dra ner mängden på det jag äter också så ska det nog bli jätte bra, men ett steg i taget. Tar ungefär två-tre veckor innan kroppen vant sig vid nya kost och just nu är det bara 1 ½ sedan jag slutade äta massa skit och slutade dricka massa skit. Så nu efter påsk när det gått två veckor ska jag börja dra ner på potionerna också så det blir en bra balans. Det suger dock hårt att det är påsk och massa choklad vart man än vänder sig. Suger börjar redan försvinna lite smått i alla fall. Finns enbart en gång jag får fuska och det är när det nya marabou chokladet kommer ut med jordgubbs-smak. Det bara måste jag smaka.

Annars är läget rätt lugnt. Fick sommarjobb igår med, på samma ställe som de senaste tre somrarna, men tillbaka på dagen. Vill egentligen inte jobba dag utan natt men jag behöver pengarna så det får bli bra ändå!

Nu ska jag fortsätta plugga och sen blir det middag. Falukorv i ugnen och orange potatismos!

//Hon som redan är hungrig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark