Bild-inlägg!

Länge sedan sist nu och jag lovade dessutom bilder på hur tavel-uppsättningen blev!

Men innan ni får se den måste ni se lite andra saker först!


Det här upptäckte jag igår. Två tjejer som sitter och solar på balkongen med typ tubtoppar och gubben på balkongen över som lutar sig så långt ut som han bara kan för att få en skymt av tjejerna. Dock lite när jag såg det, var tvungen att ta en bild!


Hittade lite citat jag borde leva mer efter. Bland annat detta..


Och det här!

Men för att återgå till dagens tavlel-bestyr!


Såhär började dagen. Frukost med systrarna <3
Bilderna från mina inköp kommer i nästa inlägg annars blir det för mycket på en gång. Så vi hoppar resten av dagen än så länge och hoppar direkt till tavlorna!


Köket - över matbordet.


Över sängen. Mask som mina yngsta syster målat och som jag lagt beslag på. Älskar den. Och en fota upphängningsgrej som jag ska hänga foton från mitt liv i så fort mamms laminerat dem åt mig!


Hallen har fått en skohylla. En ordentlig skohylla inte bara en hatthylla som fungerar som skohylla då det blev fullt i garderoben. Och så har jag fått upp en spegel så nu kan jag börja noja över vad jag har på mig igen haha.


Fått upp anslagstavlan, och även massa av mina minnen på tavlan som konsertbiljetter och sånt. Dock glömde jag fota den efter det.


Och själva tv-rums delen. Alla mina Misstri Gri tavlor som jag älskar.


//Hon som börjat tycka om att blogga igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark