Bättre!

Idag känns allt bättre konstigt nog. Fick reda på en sak i natt som jag hellst hade sluppit och som inte var direkt kul om vi säger så. men idag känns det ändå okej. Idag kan jag tänka tanken "Det är lugnt, allt kommer ordna sig och det kommer ordna sig till det ännu bättre". Är sjukt tacksam att mina tabletter hjälper till så jag inte faller så långt ner och ser till så att det är lättare för mig att ta mig upp när jag väl faller.

Imorgon är det dags för psykolog-besök nummer två och då är det min självbild som ska attackeras. Ser definitivt inte fram emot det, det kommer bli mycket tårar. Men jag behöver det och jag ser ändå fram emot att få den hjälp som jag så länge behövt.

Idag måste jag handla det sista som jag glömde igår, sen blir det frukost och efter det massa plugg. Den här dagen ska det pluggas off doom så uppsatsen kommer igång lite mer, den har stått lite väl stilla ett tag nu.

Nä om man skulle klä på sig och cykla till affären!

//Hon som sovit helt okej och därför känner sig lite mer pepp på livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark