Alla måsten!

Som igår är detta en dag fylld med måsten.

Än så länge har jag städat hela lägenheten och alla små skrymslen. Och lagt i en maskin tvätt. Snart ner i källaren och lägga in den i torktumlaren. Sen när tvätten är klar ska jag ge mig ut på en träningsrunda så jag dels får motion och dels för att det är galet fint väder. Måste ändå ner till bibblan och hämta den näst sista boken jag reserverat så det passar perfekt. Efter att jag hämtat boken blir det lite plugg och sen laga middag. Får bli kyckling idag. Det här med att äta nyttigare och låta bli sötsaker blir lättare och lättare för var dag som går.

kan bli lite problematiskt hemma hos mamma och pappa i helgen bara men jag får koppla på stålnerverna och mitt jävlar anama!

//Hon som känner sig som värsta hemmafrun, minus pengarna från en rik man

Postat av: Fnatte

Läst att det är bra att äta choklad regelbundet, speciellt vid viktminskning, bättre med regelbundet än chodlad då och då, för då blir det negativ effekt. Någon studie tjofräs.

2012-04-05 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark