Internet-raggning

Ett fenomen som ibland är ganska kul men för det mesta sjukt frustrerande!
Folk har verkligen ingen spärr ibland alltså, det är helt sick!
Och tydlgen så förstår folk inte vad nej betyder heller. Jag menar har du frågat en gång om jag vill träffa dig och jag svarar nej, varför skulle jag då svara ja när du frågar ett par dagar senare?! Håll koll på vem du redan har frågat ist och låt bli att fråga igen. Särskilt inte när det enda du skrivit tidigare är "Hej, hur är läget?" Desperat much?!
En annan sak som också går mig på nerverna är när folk skickar mass-mail eller liknande. Skriv inte samma saker till alla tjejer, kom igen lite mer fantasi än så får man väl ändå ha!

Jag vill iaf ha en kille med något innanför pannbenet och inte en som skriver "Hej, hur är läget?" det inponerar inte på mig! Eller som detta mail jag fick häromdagen på en site:

"hej är du sugen på att lära känna en trevlig kille som ser ganska bra ut är jag ett givet förslag :) jag finns i norra skåne men är bilburen och kan ta mig en bit om det skulle behövas.
arbetar som projektledare och styr tiden om dagarna själv (vilket öppna för trevligt mys om man så önskar) =) , jag är singel sen ett par år tillbaka och börjar känna att jag vill få kontakt med en trevlig tjej igen.
min msn om du känner för att adda mig är : *pip*
/*pip*"

Pipen har jag satt dit för jag namn och msn addresser inte behöver hängas ut av mig.
Men ändå, orka liksom, ett sånt mail ser man direkt att det är ett mail som skickas till mer än en tjej. Jag orkar inte sånt, kom igen. Ansträng er lite iaf! Finns fler exempel på såna mail men de tänker jag inte lägga ut här för jag är inte riktigt säker på vem som läser min blogg, haha!

Annars idag blir det bara att arbeta med praktik-arbetet, måste bruka lite mer allvar med det nu känner jag.
Imorgon funderar jag på att dra ner till Riverside som är en tatueringsstudio i staden jag bor i, men vill inte gå ner själv, så får försöka hitta någon som vill följa med mig. Skriver mer om det imorgon! Ska även uppdatera er om vikten också är det tänkt! Men tills dess - See you later alligator!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark