Hårfärg och tabletter

BAH! Ibland hatar jag att va laktosintolerant. Hatar det mer än vanligt då alltså!
Jag går på tabletter som jag tar varje dag för att slippa få ont i magen när jag får i mig produkter som innehåller laktos. Utööver det försöker jag hålla migt ill laktosfri mjöl, laktosfritt smör och sånt men ibland går inte det och då äger tabletterna! Det enda dumma är att 32 tabletter kostar 150kr! Det är dyrt! Idag har jag köpt tabletter för 2 månader, för 300 kr! Och utöver det har jag köpt fler p-piller som kostar 300 kr. Visst det är ju bra saker jag använder tabeletterna till men bara där blev jag liksom av med 600 kr >.<

Aja jag peppar helg nu iaf! Praktiken gick bra idag och det blir Thai-mat till middag.
Imorgon ska jag på föreläsning i skolan, sen fixa med en söt pojke och därefter träffa E och M <3

På lördag blir det utgång och eventuellt riddarhelg här i Landskrona och på söndag blir det plugg!

Men nu: Färga om håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark