Det tråkigaste som finns..

.. är att noppa mina ögonbryn! Det är tråååååkigt och det blir aldrig riktigt bra!
Bara så att ni vet..

Postat av: Emelie

En snabb fråga som du inte behöver godkänna på bloggen..



Jag får vibbar om att du inte mår så kanon eller att du typ ogillar mig för någon anledning..? Är allt ok? Är du sur på mig?

Jag kan inte rå för att jag bara blev sjuk sådär. Du anar inte hur mycket folk som är sådär djävulskt förkylda, och jag pendlar varje dag. Det är mycket bättre nu jämfört med hur det var i torsdags och igår, men jag är ännu inte helt frisk.

2011-09-03 @ 14:53:11
Postat av: K

Nej gud nej jag är inte det minsta sur :)



Stressade sönder igår så därför han jag inte ringa dig, och det med falskaste människan som finns handlade om en nätkontakt. Det va det jag tänkte berätta för dig när jag ringde dig när du hade för ont i halsen för att prata :)

2011-09-04 @ 10:35:37
URL: http://princessofthedark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark