Within Temptation! <3

Shit insåg precis att jag ska få se mitt absoluta favorit band IMORGON!
Fattar ni så stort det är!
Inte ens jag själv fattar hur stort de är!
Trodde aldrig jag skulle få chansen att se dem live och nu ska jag äntligen få göra det imorgon!

Det slog mig nu precis när jag satte igång deras musik och började prova kläder inför imorgon. Har en tröja med dem som ska på imorgon och att se sig själv i spegeln med den tröjan och höra dem i bakgrunden fick mig att inse att imorgon vid denna tiden är jag på väg upp till GBG med syster yster och imorgon vid klockan 21 är jag världens lyckligaste människa. Jag kommer dö av lycka!

Jag är inte den som gråter på konserter (med undantag för en låt med Kamelot på Wacken 2010) men imorgon kommer nog tårarna befinna sig i närheten lite hela tiden känns det som.
Finns inget band som betytt så mycket för mig de senaste 5 åren ungefär. Finns ingen artist under hela mitt liv som betytt så mycket som de gjort vid närmare eftertanke. Deras musik har hjälpt mig igenom de svåraste stunderna i mitt liv.



FUCKIN' KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark