Träningskläder

Är typ det tråkigaste som finns. Men jag måste säga att man känner sig betydligt mer motiverad att träna om man ser bra ut. Jag kör dock på svart för det känner jag mig mest bekväm i. Har dock galna färger på mina sportbh'ar. En ultra gul och en mörklila. Lite piffigt måste det ju va!
Dock måste jag köpa nya byxor igen för de jag har är för stora, de håller inte in någonting längre och det är bara obekvämt att träna då!

14 September                                                       12 oktober

Synd dock att jag inte har exakt samma vinkel på bilderna för de går inte riktigt att jämföra, men lite skillnad ser man allt. Iaf  på armen som itne håller i mobilen!

Postat av: Emelie

Det syns definitivt på nederdelen av din kropp! Liksom omg!

2011-10-12 @ 19:12:42
URL: http://otomeyokai.blogg.se/
Postat av: Emelie

P.S. Foxy lady! D.S.

2011-10-12 @ 19:14:23
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark