Saker som irriterar mig..

* När folk ljuger! (Finns nog ingen annan människa på denna jord som har så svårt för folk som ljuger som jag, och tro mig jag vet när jag hör en lögn även om jag inte visar det!)

* Karlar som skriver hihi. Kom igen det är det mest omanliga man kan skriva!

* När folk inte svarar på det man säger eller skriver utan kommer med något helt annat!

* När jag inser att jag glömt ta med mig ett lypsyl när jag är ute någonstans!



Sista punkten la jag till för att visa att jag faktiskt är mänsklig och blir sur på mig själv också inte bara andra. Alla kan vi göra fel men lär er av mina punkter så är jag mycket trevligare att känna! Och den största visdomen ur detta inlägg: Muta mig med lypsyl så älskar jag dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark