Rykten och insikter

Rykten:
Nu har jag fått nog, det snackas så jävla mycket skit om allt och alla i denna lilla staden jag råkar bo i. Fast denna gången tänker jag faktiskt lyssna på allt som sägs. Så ut med honom och in med lite mer singel-liv!

Insikter:
Jag är sjukt duktig på att va charmig när jag vill. Låter lagom ego men jag är fan det! Jag är söt, charmig och rolig så HEJ SINGEL-LIV! På fredag kör vi al in. Taggar redan!

Plus att det är 1 vecka och 2 dagar tills Within Temptation. Kanske man hittar en snygging och strula med under de lugna mysiga låtarna där ;)

Men nu återgår jag till plugget! Skriver mer senare eller imorgon. Har lite ny viktuppdateringar som ska göras :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark