Nya mått

Mätte mig i morse och insåg att jag nästan är klar med mina första delmål! Har nått sju av nio! Helt sjukt, och visa har dessutom krymt mer än vad målet va.

Mått (cm):

Start (cm):

Nuvarande (cm):

Mål (cm):

Vad x 2:

38

34

36

Knä x 2:

43,5

39

40

Lår x 2:

64

60

60

Höft:

101

97

96

Midja (över naveln):

92

85

80

Byst (bh):

96

92

92

Hals:

32

29,5

30

Arm x 2:

38

33,5

34

Handled x 2:

14,5

14

14


Nu har jag alltså gått ner 51 cm! Vet att det totala målet låg runt 52 och det kommer jag ju helt klart att nå. Men eftersom jag fortfarande har ungefär 5 cm kvar i midjan så fortsätter jag tills de är uppnådda och ser hur mycket det blir totalt sedan!

Känner mig peppad på detta igen nu. Ska börja lite mer allvar idag, inget godis och ingen läsk hädanefter och bara kakor på helgen. Sen ska jag dessutom shaka lite nutrillet 1-2 veckor nu. Eller ja de påsar jag har kvar i paketet sedan förra gången. Ska dock äta middag varje dag och fylla ut frukosten med t.ex. knäckebröd så att kroppen inte får en jätte chock när jag börjar med vanlig mat igen och går upp allt och lite till.

Så nu blir det frukost - en påse nutrillet och två knäckebröd, lite 7th heaven och plugg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark