Lycka!

Fick ju äntligen se mitt älskade Within Temptation igår! Och gud så underbart. Visst det va inte den bästa konsert jag varit på men ändå, tänk er att få se den artist som betyder mest för en. Det är ren kärlek. Det kom t.o.m lite tårar i ögonen under Memories (LÄNK!) <3 Sharon är för övrigt en av de vackraste kvinnor som finna!

Väntan på att åka hem och hemresan va dock allt i från kul. Men orkar inte skriva om det nu, är för trött. Kom hem 6 imorse och halv 12 gick jag upp för att sticka till praktiken. Sen var det bara hem om och duscha och ut på äventyr igen. Ett mysigt äventyr som satt där det skulle! Där jag äntligen vann en diskussion som påbörjades för flera dagar sedan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark