Ljusglimtar och förvirring

Idag har det funnits några sådana!
Fått tid till att fixa mitt hår på torsdag! JIPPI jag slipper gå ut på krogen och känna mig ful. Mitt hår är ändå en sjukt stor del av min personlighet så måste ju känna mig fin! *fniss*

En annan ljusglimt va den roligaste bortförklaring ever innan idag. Jag och bästis skrattade så vi nästan dog, eller ja så jag nästan dog i en hostattack! Bortförklaringen va så ynklig och patatisk så jag tyckte nästan synd om människan haha

Den tredje ljusglimten är att jag idag fick bevisat för mig att jag har mer makt över en viss person än jag trodde. Hade inte förväntat mig att det skulle visa sig men det känns bra att det gjorde det. Synd bara att jag inte kan va en del av det. Men men :)


Och så till förvirringen då! Shit vad begrepp och teorier och metoder är svårt att lära sig när det kommer till luft, tryck och vindar. Jag menar bara titta på detta: Adiabatiska temperaturavtagande, hävning i atmosfären, latent värme, kumulus moln, kumulunimbus moln, högtryck dit, lågtryck dit och Corioliseffekten!

I guess it's back to work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark