Imponera

För att imponera på mig behöver man egentligen bara inse tre saker!

1.) Jag är beroende av lypsyl - ge mig ett Nivea Essential Care lypsyl och jag kommer älska dig.

2.) Mina väggar är fulla med tjejer. Ja tjejer. Just nu har jag 14 tavlor/flaggor på tjejer i mitt lilla rum på typ 3x5 m xD Misstrigri tavlor, Marilyn Monroe tavlor och flaggor på alternativa tjejer av Victoria Frances. Så ska det va en present så ge mig en tjej haha!

Victoria Frances flaggor

Misstigri tavlor

Marilyn Monroe

3.) Det sista jag blir imponerad av när killar tänker till, när de faktiskt anstränger sig. Choklad, levande ljus och mys till en film räcker mycket väl. Men det är just det faktumet att killen tänkt på det och fixat det själv!

Dessa tre är saker jag imponeras av när det gäller uppvaktning. Finns såklart mycket mycket mer hos en kille både när det gäller personligheten och utseendet. Men det får bli ett annat inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark