FAN!

Åh gud såååå fult! Första gången ever jag misslyckats med en hårfärgning och jag har ändå färgat håret konstant i snart 10 år! Så fult, så fult, så fult!

Det skulle bli brunt men blev ist enbart brunt längst fram först men nu ser det mer svart/grönt ut och baksidan av håret ska vi inte ens tala om.. MISSLYCKAT!!

Imorgon är det jag som ringer min frisör och bönar och ber på mina bara knä att hon har tid att hjälpa mig fixa det innan fredag kväll! Annars blir det att akut åka till affären och köpa blekmedel och försöka få bort skiten igen! Gud vad jag ångrar detta, och vilket slöseri med pengar!

Aja måste ändå klippa mig så kan lika bra låta frisören, som för övrigt är världens bästa frisör, fixa det åt mig!

BAJS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark