Äkta kärlek!

Den bästa kärleken som finns i livet är den från de fyrbenta små monstrerna som kommit och gått under mitt liv.
Hundar! <3 Vet att jag inte alltid framstår som en djurmänniska och att jag håller andras djur på avstånd, men innerst inne finns det inget som värmer mig mer än mina älskade hundar. Vet att det låter klyschigt men utan dem hade jag inte varit samma människa som jag är idag.

Yoko, Lindus, Jacko, Tyzon och Ozzy <3
(Alla bilder går att trycka på så de blir större).

Yoko. Dobermann tik. Mamma och pappa köpte henne när jag själv va runt året bara (Ja det är en väldans liten Kat som sitter på golvet). Galen hund försöker äta upp galet barn! Tyvärr kunde mamma och pappa inte ge henne den tid hon behövde och något slog slint i huvudet på henne efter bara 2 år så det slutade med att mamma och pappa tyvärr va tvugna att avliva henne. Går tyvärr inte att ha en ilsk dobermann i huset när man har en bebis krypande på golven =/



Lindus. Schäfer och för alltid min ögonsten <3 Gud i himmeln vad jag älskade den där hunden! Han va mitt allt. man kunde göra vad som helst med honom och allt han gjorde va att gosa tillbaka och pussa på en. Tyvärr fick han bara leva i 6 år innan han fick en obotlig sjukdom. Har nog aldrig gjort så ont i själen att säga adjö till någon/något som det gjorde när han försvann. Det sjuka va (och ja detta stör mig fortfarande) är att året efter att vi fått avliva honom hittar de ett botemedel mot just den sjukdomen han drabbades av. Älskade hund vad jag saknar dig! <3 Hans försvinnande tog hårt på familjen. Vi va utan hund i 6 år efter honom innan vi kunde gå vidare till en ny.


Jacko. Schäfer. Jacko va en skum men söt liten hund. Men även han va sjuk. Vi skulle egentligen aldrig köpt honom från början men vi tyckte så synd om honom som han vanvårdades hos uppfödaren. Tog dock inte lång tid innan vi insåg att han va sjuk. Bukspotskörteln fungerade inte som den skulle på stackaren. Tre år hade vi honom sen va vi tvugna att avliva honom. Världens sötaste lilla bäbis! som förövrigt älskade att hoppa i sin vattenskål när han va liten! En riktigt liten huligan!


Tyzon. Scäfer/Rottweiler/Flatcoat retriver. Köptes innan Jacko avlivades. Så att tag hade vi två sötnosar. Tyzon är den hund efter Lindus som lyckats komma mig närmast hjärtat. Älskar honom fast han är jobbig som fan ibland. Han är min lilla bäbis och han har alltid älskat att kura ihop sig bakom min rumpa. Liten som stor <3 Han är 8 nu. Har redan börjat tänka på den dagen han kommer försvinna från mig. kommer sakna honom äckligt mycket. Förhoppningsvis är det ett bra tag tills dess! <3 Bilden är tagen samma dag som vi fick hem honom. Jag la mig på golvet och det tog inte många minuter innan han lagt sig tillrätta på/precis intill min rumpa <3


Ozzy. Rottweiler. Världen klumpigaste och jobbigaste hund! Tror han seriöst har ADHD! Men älskar honom ändå. Han har de stördaste saker för sig och är så sjukt gullig. Gråter man i hans närhet blir han helt upprörd och ska trösta en. Kommer och buffar på en och klättrar på en och verkligen gör allt han kan för att man ska sluta va ledsen <3


Mina solstrålar! <3


Postat av: Malin

`fint inlägg gumman..Märkt hujr mkt du brinner för dom...<3.. Finns här alltid för dig.. Puss älskar dig<3

Postat av: Emelie

Du har definitivt världens bästa hundar. I do also love them. ^^

Och djur är underbara!

2011-10-14 @ 01:33:09
URL: http://otomeyokai.blogg.se/
Postat av: Emelie

P.S. Tyzon tycker la att dina fisar luktar himmelskt gott! Fniss. D.S.

2011-10-14 @ 14:58:47
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark