Aj!

Har haft sönder min nacke! Eller ja en muskel i nacken iaf! Så är lite kämpigt att sitta vid datorn men jag gör mitt bästa för att uppdatera mina läsande sötnosar!
Det stör mig dock för jag har inte tid att ha ont. Fick sjukskriva mig från praktiken idag och vet inte hur jag ska göra med skolan imorgon. Kan ju gå så men jag måste duscha och det kan jag INTE! Jag menar hur tvättar man håret när man inte kan röra på nacken. Enda alternativet är att stoppa huvudet rätt in i vattnet men då får jag allt i ansiktet och det är inte okej! Får se, kanske bättre imorgon. Ska be mor min köpa hem lite Voltaren när hon är och handlar ikväll så kanske det hjälper bättre än tigerbalsam och värmedyna!

För övrigt: Varför kan man inte ta personligheten från en människa och det uttre från en annan och sätta ihop dem två? Det hade varit helt perfekt i detta läget vill jag lova!

Nä ska försöka plugga lite nu, kan ju som tur är böja nacken neråt lite så jag kan skriva och läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark