Workout!

Har nu tränat tre dagar i rad och ska träna imorgon igen! It feels good man, it feels good!

I måndags blev det lite kondis och maskiner på det i 1 ½ timme.
I tisdags blev det lite kondis, fria vikter och övningar med kroppen som motstånd på det i 1 ½ timme.
Och idag blev det enbart kondis träning i en timme!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag känner för än. Kör lite kondis och sen friavikter och kroppen som motstånd tror jag.
Sen blir det vila på fredag och lördag och på söndag kör vi igen!
En bra första vecka nu känner jag, och maten är inget jättre problem heller. Idag är det dessutom exakt 3 veckor kvar tills prisutdelningen så jag har ju ganska mycket tid på mig ändå. Särskilt om jag håller den takt jag har nu!

Det bästa med att träna är dessutom att man känner sig mycket gladare. Hej endorfiner!
Det enda som stör mig lite idag är att människor förväntar sig att man ska finnas där för dem men sen kan de inte fråga hur det är mer mig. Visst det är ganska bra för tillfället men det skadar aldrig att fråga!


Såhär snygg är jag efter en timmes konditionsträning!
Gillar det faktum att spegeln på gymmet på något magiskt sätt tar bort all svett från mig när jag tar bilden!

// Hon som nu mera klarar av en timmes konditionsträning utan att dö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark