Usch usch usch!

Idag inträffade då det oundvikliga! Jag sprang på HONOM! Eller ja sprang och sprang gjorde jag inte, men han såg mig och jag såg honom. Illa nog! Skakade så jag höll på att dö! Men jag ignorerade honom och han ignorerade mig även om han tittade efter mig när vi gick åt olika håll. Inte okej! Kom lite tårar när jag satte mig i bilen. Nu känns det tomt. Känner mig dödligt ensam och har huvudvärk till tusen vilket inte hjälper. Men jag vet att jag är värd mer och att jag kommer va okej igen imorgon. Men just nu, tänker jag bara va och faktiskt tycka lite synd om mig själv!

//Hon som är värd bättre

Postat av: Emelie

Du är definitivt värd bättre än den där skiten. Dessutom behöver vi alla tycka synd om oss själva ibland. Ta hand om dig. <3

2011-11-30 @ 20:25:46
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark