Party!

Igår va det då först lite släktmiddag och sedan drogs det vidare på party!
Var egentligen meningen att vi skulle va på släktmiddagen hela kvällen men sen ändrades planerna och jag och ena systern drog vidare på fest istället som sagt. Det va kul, det skrattades mycket, nya bekantskaper knöts, det lektes ryska posten och det sprangs runt med en lejonmössa inomhus. Varm som satan va den kan jag lova!

Men det va vad jag behövde igår. Känner att tankarna börjat lätta lite igen. Det är fortfarande jobbigt men tror mycket beror på vädret just nu också. Det blir bara sämre och sämre precis som mitt humör. Sen att jag har sjukt mycket att göra hjälper ju inte direkt!

Och återigen är det en period med slösande av pengar framför mig! Eller ja slösande och slösande. På tisdag är det tandläkaren igen. Måste åtgärda två små saker innan de blir värre. Vilket är ganska bra ändå för en som haft jätte mycket problem och inte fått ett enda hål på över två år! Och nej det är inte hål jag ska fixa utan det är en gammal lagning som spruckit för att jag tuggat på något hårt och en lite grupp som ställer till problem när jag äter.

Och sen ska det ju handlas julklappar. Fast det är iofs en kul slöseri. har ungefär ett hum om vad jag ska köpa till folket. Ser fram emot att slå in alla klappar. Älskar verkligen att slå in presenter!

Utöver det funderar jag på om jag kanske ska klippa mig också innan prisutdelningen. Men det kostar också pengar, för eftersom jag har en sån specifik fristyr som jag ska klippa till vägrar jag göra den hemma. får se hur dyrt det blir hos tandläkaren på tisdag så får jag bestämma mig sen. Denna månaden tänker jag inte köpa ett studentkort iaf. Det är inte lönt när jag endast har typ två resor till jag faktiskt vet att jag ska göra med kollektivtrafiken nu den närmaste tiden. Skönt att ha tillgång till bil såpass mycket som jag har ändå utan att ha en egen bil.

Nä nu ska jag fortsätta plugga. Imorgon blir det träning igen och sen ytterligare plugg! Det börjar dra ihop sig nu och det märks kan jag lova. Hej plugg, hej då sociala liv!

//Hon som snart har en kandidatexamen som miljövetare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark