Mysigaste på länge!

Idag va jag uppe tidigt för att köra syster till skolan! Passade på att träna också efter det.
När jag kom hem sen gjorde jag det mysigaste på länge!
Badrumslampan i badrummet där vi har vår dusch funkar inte ordentligt längre och håller på och ticksar och släcks och tänds om vartannat. Därför bestämde jag mig för att sätta in massa stearinljus i badrummet och släcka lampan i stället. Därefter drog jag igår några av Bryan Adams finaste ballader och duschade satan i det varmt, och använda sån peeling-duschkräm. Lite hårinpackning i håret och bara stå där i varmvattnet en stund. Hur skönt som helst. Och galet avslappnande. Sen efter smörjde jag in hela kroppen med en lotion som luktar kaka! Och gjorde mig en kopp te och tog fyra knäckebröd. Otroligt bra start på dagen!
Nästa vecka när jag ska börja handla mina julklappar ska jag även införskaffa mig lite fler skönhetsprodukter och lite sånt smått och gott.
Man mår verkligen bättre av att ta hand om sig själv också lite då och då och inte bara koncentrera sig på alla andra!


Nu måste jag däremot plugga och det är inte lika lockande!

 

//Hon som borde unna sig sådant oftare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark