Mycket pengar

Va ju hos tandläkare idag som sagt. 2000 kr gick det åt och jag hade tydligen redan fått de 300 kronorna i rabatt förra gången! Suger hårt men nu behöver jag i alla fall inte gå dit på ett år och det känns skönt som fan!
Plus att min nya tandläkare är awesome. Hon är riktigt duktig, trevlig och inte alls hårdhänt. Tandläkarskräcken har minskat lite i och med att jag bytte! dessutom fick jag lite beröm idag också och det kändes sjukt skönt i stället för att höra hur dålig man är som jag alltid fick på förra stället!

Nu plugg och sen träna om jag hinner!



Såhär snygg är jag med bedövning på halva munnen! xD

//Hon som börjat beta av sin to-do-list


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark