Lord of the Rings

Satt och funderade över vad jag skulle lyssna på för musik precis. Plockade fram en Enya cd men kom på att jag ju faktiskt har all soundtrack till alla Lord of the Rings filmerna, så varför inte lyssna på dem liksom.
Tre underbara cd-skivor med helt underbar musik.


Och att lyssna på musiken får mig ju såklart att bli sugen på att se filmerna igen. Borde kanske göra det snart eller när jag känner att humöret sviken nästa gång. Har alla i extenden version så det blir ju rätt många timmar jag kan hålla undan världen från mitt inre väsen. Ja jag är lite väl nördig när det kommer till just de filmerna!
Har inte bara filmerna och musiken utan även en kopia på Arwéns halsband - Evenstar! Det absolut finaste halsbandet i världshistorian!


Det enda som fattas är faktiskt böckerna. Lite dåligt av mig att inte ha dem än. Får ta tag i det och köpa dem efter alla utgifter nu runt jul!

//Hon som kan bli lite besatt när hon tycker om något



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark