Jag syns inte..

.. alltså finns jag inte!

Bästa mottot som finns när man mår crap och inte orkar finnas där för alla andra när man ändå inte får någonting tillbaka!

Och ni som inte tror mitt liv är så jobbigt - prova att gå i mina skor en vecka så kan ni själv se att det är värre än det ser ut. Jag gnäller inte om det hela tiden bara. Jag gnäller endast när det är små jobbigt. När det är riktigt jobbigt säger jag ingenting, jag försvinner! Och resten av tiden är jag för stark utvändigt för att visa folk hur det egentligen är.

//Hon med en fasad som heter duga

Postat av: Emelie

Vi har alla våra fasader tös.. kram Ibland är det bättre att ventilera än att hålla det hela instängt.

2011-11-26 @ 23:10:53
URL: http://otomeyokai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är tråkigt när du mår dåligt. Men det är inte lätt för en att förstå dig heller när du inte säger nåot,O bara försvinner o vägrar svara en osv! Skit tråkigt o synd!. Du vet att du har dina vänner, Men verkar ej som vi duger?. Vi finnas alltid för dig, Men inte lätt o finnas där för dig när du bara stöter bort en. Alla mår vi dåligt förr lr senare, Ingen har ett perfekt felfritt liv!. Dina vänner älskar dig jätte mkt, O finns där alltid för dig, precis som du finns där..! MEn känns som man bara e i vägen o du ej vill ha med en o göra!m.m.. Men hoppas allt blir bra o ditt liv blir bra igen !.. <3 Finns alltid bara ett sms,eller samtal bort!. Du får höra av dig när du orkar o vill. FÖr tänker inte jaga dig, Då det inte hjälper för får inget svar endå!. Hoppas allt löser sig, O du hör av dig snart... Glöm aldrig.. Dina vänner älskar dig, O kommer alltid göra.. OSV hur du mår!!..<3Älskar dig.<3

2011-11-27 @ 13:07:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark