Bild-inlägg!


Har bara blivit två pass på gymmet denna veckan! Dåligt. Men sen har jag iofs varit sjukt nu över helgen också så det är väl förståligt, plus att bilen råkade ut för en insident och inte varit körduglig fören idag och det hände i torsdags om jag inte minns helt fel!


Såg Skönheten och Odjuret - Den förtrollde julen igår natt. Önskar att jag hade den på DVD och inte bara på datorn! Den hade passat perfekt i min samling! Så mysig film! Älskar odjurets min på den bilden. Derp deluxe! Lite så som jag känt mig när det kommer till en viss människa!


Chip är för övrigt den sötaste karaktären som finns! Dock lite av skratt igår i filmen när han och Bell ska hugga julgran och de ser typ en pinne med lite barr på. Så säger Belle att den kan de väl ta. Och så svarar Chip:
"Det där är inget träd. Det är ogräs som försöker se ut som ett träd".
Det roligaste på länge! Disney = <3


Idag va halsontet borta och febern med i princip så det blev en tur ut i garaget med yster yster och byta däck på bilen. Skönt att kunna göra det själv. Jag kommer aldrig behöva betala någon annan för att byta mina däck. Onödiga pengar och livsviktigt kunnande enligt mig. Eller ja viktigt och viktigt - jag kommer aldrig bli strandsatt så länge jag har ett reservdäck med mig om jag skulle få punktering i alla fall!

//Hon som älskar romantiska disneyfilmer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark