Besvikelse och lycka!

Provade ett par jeans, jag älskade när jag va smalare som jag nu inte får på mig, imorse. Gick inte = besvikelse!

Sen nu precis bestämde jag mig för att prova lite toppar i stället som suttit väldigt tight innan och gjort att jag inte använt dem. Det va betydligt roligare kan jag säga. Av de tre toppar jag provade var den första tight fortfarande men på ett snyggt sätt och inte för litet sätt längre. En långärmad krämvit tunn topp - ur snygg!
Den andra toppen är ett svart party-linne. Det har nästan blivit för stort! Går fortfarande att använda och det ser bra ut men skillnaden jämfört med när jag hade det sist är helt galet stor.
Och till sist ett vitt-linne - helt perfekt nu! Och det va också väl tight när jag köpte det.
= lycka!

Fick jag lite bevis på att jag faktiskt gått ner lite i vikt ändå fast byxorna inte passade. Känner motivationen byggas upp igen!

När jag väl kommer så långt att jag ska städa mitt rum och gå igenom min garderob ska jag prova lite mer kläder jag inte kunnat ha innan och se om det faktiskt finns något mer som passar fröken igen!

//Hon som bestämt sig för att inte köpa massa nytt utan få plats i det hon faktiskt har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark