Ångest

Har lite ångest inför tandläkarbesöket imorgon. Men lika bra att få det fixat så jag slipper problem med det sen. Plus att jag både hört och läst på Region Skåes hemsida att man har 300 kr i rabatt per år i tandläkarvård omman är mellan 20-29. Så ska höra med dem imorgon och se vad de säger! hoppas verkligen på de där 300 kronorna. Jga menar det kommer gå på dryga 1500 imorgon tror jag så 300 kr rabatt är mycket välkommet!

Annars ska jag bara plugga imorgon! Va på gymmet i 2 timmar idag och känner inte för att gå dit med bedövad mun imorgon så jag låter kroppen vila tills på onsdag morgon. Då kör vi gärnet igen!

Note to self: Fixa parkeringsmynt!

//Hon som ska krypa ner i sängen med NCIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark