Alla ni..

.. som någonsin sagt till mig att jag inte är bra nog, inte söt nog, inte fin nog, inte smal nog, inte smart nog!

FUCK er!

Jag är så jädra grym precis som jag är och ingen ska få sätta sig på mig!
Vill jag ändra på mitt utseende så gör jag det för att jag SJÄLV vill, inte för att ni säger att jag måste!
Jag är kanske inte den smartaste människan på jorden men jag är grymt allmänbildad och jag har rätt grym socialkompetens! Ingen ska komma här och säga att jag inte är smart nog, att jag är dum eller att jag inte kan hantera situationer jag slängs in i!
Och mitt skratt sen. Visst det är galet, men man känner igen mig och det får andra att skratta.
Finns inget bättre än att skratta och jag tänker inte sluta med det bara för att vissa försöker trycka ner mig!


//Hon som var det bästa du någonsin haft och hon som är värd så mycket bättre än dig

Postat av: Emelie

Har du snackat mer med honom eller?? Vad har han sagt?

2011-11-16 @ 00:17:35
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark