7 December..

.. ska jag äntligen få ta emot mitt allra första första-pris! Vann det i somras men de delas ut under det årliga julbordet med Porsche-klubben!

Måste säga att jag är måttligt stolt över mig själv och ser sjukt mycket fram emot att få ta emot det!


Och eftersom det är en ganska fin tillställning ändå, eftersom typ alla som är med där (utom vi) har äckligt med pengar. Eller ja alla ser ut att ha äckligt mycket pengar iaf. Just på grund av det så ska fröken Dürholt göra en smärre förändring. På börjades igår och än så länge känns det bra. Hoppas bara det hinner visa sig till det är dags. Aja annars är det en bra början iaf. 

//Hon som hittat motivationen igen

Postat av: Emelie

VAD har jag missat!? :O Vadå förändring??

2011-11-15 @ 18:25:21
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark