9/1-2011

Wow!? Det är typ 4 månader sedan jag bloggade sist! Vart sjutton har tiden tagit vägen?!?! :O

Sitter och lyssnar på Westlife's cover på Hoobastanks låt The Reason. Den passar så otroligt bra in på mitt liv just nu.
vet egentligen inte varför jag bloggar idag. Antar att jag behöver prata av mig. Det har hänt så mycket sedan sist. Vet inte ens vart jag ska börja. Även om jag verkligen är på det bästa stället i livet man kan tänka sig så kämpar jag som ett djur för att hålla mig på ytan.

Hela den här grejen med att ändra på min personlighet och mina vredesutbrott tar så mycket energi. Jag sover typ till 12 varje dag. Ni som känner mig vet att jag aldrig brukar göra det annars.
Nu låter det som att jag inte vill ändra på mig men så är inte fallet. Jag vill verkligen det och jag gör det av egen fri vilja (och en massa stöd från bästa vännen och pojkvännen) men ibland skulle det va så skönt att bara få släppa ut allt och skälla sönder. Jag har haft helt underbara dagar i ungefär en vecka nu men ändå har jag fällt tårar nästan varje dag. Vad är grejen med det liksom?!?!

Jag och älsklingen har gått igenom så otroligt mycket tsm att vi glömde bort varför vi var tsm. Det nya året började dock med ett löfte till varandra att finnas där för varandra och att uppskatta varandra mer. Vi lyckas, vi är på väg tillbaka till den underbara känslan man får bara av att veta att man har den bästa älsklingen i världen.

Så varför är jag inte glad hela tiden då?!?! Kan någon tala om för mig varför min energi nivå ligger på minus 4 hela tiden och varför jag, trots att jag är den lyckligaste flickan på jorden inte kan känna mig lycklig hela tiden?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark