12/1-11

Bah! Skulle egentligen träffa älsklingen min idag men det sket sig. Hans bonusbror från Norge har nämligen kommit hem och hans har vinterkräksjukan. Så jag hoppar över att åka in dit idag. Har inte tid alls till att bli sjuk nu innan tentan på fredag! Jag skulle dessutom åkt in i helgen då det är fest, men det beror helt på hur brodern mår om jag kan eller inte eftersom jag börjar en ny kurs nästa vecka och verkligen inte kan va sjuk då heller =/

Detta suger enormt då jag inte träffat min man på över en vecka och anatgligen inte kommer kunna träffa honom på ytterligare en vecka! Spännande det här att vi bor 20 min ifrån varandra men träffas lika ofta som att vi hade ett distansförhållande =/

Aja det är sjukt bra mellan oss iaf. Känner mig sådär äckligt kär och som att så länge han finns vid min sida så klarar jag allt! Har aldrig varit med någon påg innan som fått mig att känna mig så grym. Som att jag kan klara allt jag bara ger min fan på!

Nu: Företagsekonomi! Igår lärde jag mig att räkna ut kassalikviditeten och balanslikviditet! Idag blir det fortsättning på räntabiliteten och kalkylräntan! Därefter blir det en sju-helvetes massa begrepp!
Tenta på fredag - here I come!

(HA! Kom precis på hur man gör kategorier och sådant så nu kommer det bli lite sortering på stuff här! :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark