Vända kappan efter vinden..

Egentligen tycker jag det är riktigt irriterande när folk gör så, men sedan jag fick reda på det här med Ozzy har jag gjort det själv. Orkar inte ta ens den minsta av konflikter, utan nöjer mig med att låta det rinna av. Jag är för trött. Gick och la mig vid ett i natt. Upp vid åtta för att köra syster till bussen. Gick och la mig igen och skulle bara sova till nioa för jag skulle iväg och träna och inom optikern och fixa min brillor. Klockan är nu lite över tolv och jag har precis gått ur sängen. Alltså ingen träning och ingen optiker. Ingen träning alls denna veckan än så länge och ikväll är det prisutdelningsdags. Känner mig fet för att jag fuskat två dagar i rad men inte tränat. Kul. Aja, tur att klänningen sitter åt runt brösten och är lös över magen. I will look great anyways, och jag har ju knappast gått upp de 10 cm imidjan som jag faktiskt lyckats gå ner!



//Hon som är trött

Postat av: Emelie

Det är helt okej tös. För mig är det iaf helt väntat att du inte orkar göra eller tänka på mycket annat nu när det här med Ozzy är på G. <3 De små liven är sjukt värdefulla. Kramar om

Sedan tror jag inte att du har hunnit gå upp något i vikt nu under dessa två dagar, så fort går det liksom inte. :)

Jag håller tummarna för att det är en mysig prisutdelning och att du-vet-vem dyker upp. ;)

kramas om igen

2011-12-07 @ 14:28:40
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark