Trött men glad!

Igår va det då mellandagsrea med Emelie och Cicci. Det va mysigt men min skalle samarbetade inte och gjorde mig mindre social. Hittade inte så mycket, köpte ett lim till mina ögonfransar, en ansiktkräm och en ansiktsskrubb. 100 kr och jag va färdig handlad. Åt för 70 kr och that's was it.
Det som gjorde dagen aningen sämre va att varken Apple eller Telesnor hittar felet på min telefon utan jag måste vänta ytterligare på att de ska hitta en lösning *morr*

Utöver det så fick jag igår kväll även ett oväntat samtal som lyste upp negativiteten över mobilen en aning. Alltid kul när människor ringer en bara för att säga att de tycker man är vacker! Senare på kvällen fick jag även ett sms från samma person som undrade om jag skulle vilja gå på en dejt någon gång. Såna små guldkorn som man inte förväntat sig är de som betyder väldigt mycket i vardagslivet.

Igår va alltså en bra dag minus det med mobilen. Träffat de två töser som betyder mest och fått reda på att jag är eftertraktad av en annan fin människa!

Dessutom verkar det som att min xbox kommer idag! Den blev sorterad i Malmö 3.46 i natt!

//Hon som förtjänar lite lycka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark