Pengar!

Är något som jag är väldigt noga med att spara varje gång jag får in pengar. Alltså har jag så jag klarar mig bra för att bo hemma. Men nu ska jag börja betala hem från och med nästa år så passade på att unna mig lite nu innan jul och under jul ska jag köpa en xbox sen efter det ska jag börja hålla hårt i pengarna igen så jag inte får in så super mycket på att va student.

Idag blev det i alla fall en grå sommarklänning men som funkar perfekt som tunika till jeans, ett brunt sommarlinne, ett par leggins och en svart kofta som jag ska få i julklapp.



Och ja jag är fullt medveten om att man ser bh'n igenom på andra bilden och att linnet inte ser brunt ut på sista men det ser bättre ut irl kan jag lova. Måste även säga att jag är sjukt nöjd med att mina nykelben börjat komma tillbaka! Lägger inte upp bild på leggins'en för alla vet hur sådana ser ut och koften kommer det bild på när jag fått den!
Nästa inköp blir dock 1200 kr kurslitteratur på fredag. Mindre roligt!

//Hon som tycker det är kul att handla kläder igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark