Lille Julafton, Julafton och Juldagen!

Lille julafton va en sjukt stressig dag! Upp tidigt för att städa, sen åka till HBG för att hämta bilen som inte va ordentligt lagad och inte fick följa med hem. Hem och förbereda lite mat som köttbullar och dyligt och göra färdigt julgodiset. In i duschen, ner till Center Syd för att klaga på mobilen - som fortfarande inte är fixad men Appel support ska undersöka det vidare och efter det höra av sig till mig. Hoppas det sker FORT!
Sen hem och käka. Efter det skulle köttbullarna stekas och så skulle Pepparkakshuset sättas ihop och granen skulle upp. Sen helt plötsligt va klockan 21 och jag va för trött för att köra in och träna.

Med andra ord så fick jag skjuta på träningen tills idag i stället. Så 7.00 imorse ringde klockan och 7.20 satt jag i bilen påväg in till stan för att träna kondition en timme. Sen hem och äta frukost och duscha och sen in till stan igen för att hälsa på farmor en stund. Sen hem och käka, spela julklappsspelet, kolla Kalle och ha julklappsutdelning. Är riktigt nöjd måste jag säga. Tar upp vad jag fick i ett annat inlägg!

Imorgon ska jag också upp 7.00 för att åka hemifrån 7.30. Elgigantens mellandsgsrea börjar då och jag MÅSTE ha en xbox och de har ett sjukt bra erbjudande på en Xbox med Kinect plus 2 spel för 2222kr! Och sen efter det blir det hem och käka frukost, plugga in boxen och se så den funkar. Och sen ska bär det iväg till mormor på lite släkt mys. Och på kvällen ska jag bara ta det fruktansvärt lugnt!

Sen annan dagen ska jag eventuellt hem till en kompis och ha lite julmys där men känner inte riktigt för det faktiskt så tror det blir en lugn dag med enbert lite egentid och träning faktiskt.

Sen den 27:e ska jag träffa bästaste och byta julklappar med henne eftersom det inte blev i torsdags. Och efter det ner på mellandagsrean en sväng med henne och en annan super go tjej.

Sen ska den här tjejen chilla SATAN med enbart träning och xbox spelande fram tills nyår. För sen drar skolan igång igen nästan direkt efter nyår!

//Hon som haft en fullspäckad men mysig jul än så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark