Lång dag!

Idag är en lång dag, eller ja kanske mer stressig än lång.

Studsade *host* eller inte *host* ur sängen vid halv nio imorse. Käkade lite och packade träningskläder. Drog in till stan med syster vid hav tio. Plockade upp två av hennes vänner på vägen. Sen fick syster och jag in om bibblan för att hon skulle låna om sina böcker. Sen in på Specsavers för att jag behövde fixa mina brillor. Sen drog hon och fikade med sina vänner medan jag gick till apoteket för att hämta ut smärtstillande till Ozzy. Galet med kö som vanligt och fick nog vänta dryga 40 min på min tur. Sen drog jagin på gymmet och tränade i 1 ½ timme cirka innan jag mötte upp syster igen för att åka hem.

Väl hemma gav jag Ozzy tabletterna, duschade, käkade och har nu pluggat i ungefär 1 ½ timme. Och nu ska jag så snart detta inlägget är färdigskrivet börja röra på mig igen. Ska åka upp till HBG och möta upp pappa som ska lämna in sin bil på verkstad och köra honom hem. Sen blir det middag och efter det ska jag med mor min och handla. Första införskaffa lite fler julklappar och sedan handla mat inför helgen.

Efter det ska den här fröken placera sig rumpa framför tv'n någon timme och efter det ska hon försöka sätta sig och bli klar med föreläsningen hon inte hunnit med nu på 1 ½ timmes plugg. Därefter kallar nog sängen ganska hårt på mig!

Imorgon ska jag bara plugga och mysa med mamma. Vi är själv hemma på kvällen! Det är guld värt <3

BTW - bättre bilder på mitt pris ska jag försöka fixa ikväll med!

//Hon som borde stressa mindre

Postat av: Emelie

Låter som en helt underbar dag..! // Hon som borde stressa mer

2011-12-08 @ 15:14:21
URL: http://otomeyokai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark