Lång dag indeed!

Nu är snart min dag slut!
Efter att vi kom hem från handlingen vid halv åtta satt jag vid tv'n till 22 och sen efter det upp på rummet och fortsätta plugga. Fått pluggat tre timmar till ungefär. Klockan är snart ett och jag är svintrött! Har av någon anledning börjat plugga på sena kväller/nätter. Brukar jag aldrig göra annars men har man bestämt sig för att klara av så mycket i skolan som möjligt innan tråkiga besked och innan jul så får man lägga på ett kol och det har faktiskt gått ganska bra hitintills. Har nog fått pluggat totalt 15 timmar de senaste 3 dagarna och då har jag ändå gjort en massa annat och softat lite också!

Har i alla fall fått gjort allt som jag skulle idag. Eller ja inte fotat mitt pris och inte slagit in en julklapp som skulle behöva skickas med posten imorgon. Men det får gå ändå. Får lägga den på lådan en annan dag i stället och hoppas på det bästa. Har i alla fall köpt julklappar till alla utom mamma nu. Får försöka göra det i veckan som kommer.

Imorgon blir det Center Syd med minsta systern och kolla upp om vi kan byta abonemang och byta mobiler! Välbehövligt då min snart trillar sönder känns det som! Sen får det bli plugg imorgon också innan Center Syd och sen på kvällen blir det mys med mamma och Ben & Jerry glass! Glassen ligger för övrigt redan i frysen och väntar på mig!



Gammal bild från i somras när jag spenderade en del nätter på jobb med att plugga.
Har alltid mycket papper, böcker och block runt mig när jag pluggar.
Det på bilden är väldigt lite jämför med vad jag har nu. Men det orkar jag inte ta en bild på - sängen kallar för högt för det!

//Hon som haft en full dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark